Stfu is usually short hand for SHUT THE FUCK UP!! But in other , more uncommon cases it means:

SAVING TURKEYS FROM UNICORNS - D-CHIP! ^ ___ ^

Or

Seven Thursdays From sUnday
Anon: What should we call our band?
Mudkip: Kicking Wood w/ Not Politically Correct Folk Singers.
Anon: OH Lol'd. No we gotta make it epic!
Mudkip: STFU?
Anon: lol wut?
Mudkip: Saving Turkeys From Unicorns.
Seaking: FUCK YEAH!!
door Wings of Lead 1 februari 2008
STFU means "Shut The fuck up!!!!!" normally said to people who are very annoying or just won't shut up.. Used also a lot to people who don't know what it means
Your mom: hey come do your homework!!

You: no, mom

Your mom: yes!

You: STFU mom I'll rape you
door The leet gangster 28 oktober 2007
a trademark submission move of WWE superstar and current WWE champion, John Cena
Bob: "Did you see Cena make Khali tap out to the STFU at Judgement Day 2007?"
Alex: "Yeah, that was totally amazing!!!!! He's the first to ever beat Khali!"
door Lisa Hawgood (Jadababiez) 6 juni 2007
An acronym commonly used in instant messaging or online games (mmo)for Shut the Fuck Up. Used to save time when typing and by n00bs...
"dude, u r really startin to piss me off w/ ur random rambling, STFU n00b!!!
door your mom's face... 8 juni 2006
The word some noobs commonly get mixed up with Stuff You!
John: I got the last lolly pop!

Francis: STFU!!!!!!

John: Stuff you to yourself!

Francis: o.O
door Dodgy-deeds 7 juli 2011
(noun); shut the fuck up Used commonly in westlake village as StooFoo, which is created by Matt Cornelison
Girl: omgggg yourrr sooo hott
Matt: stfu, (said, stoofoo)
door jamiedance94 11 april 2010
Means "shut the fuck up!"
mostly use in fights between noobs
Noob 1: yo mamma so ugly her bestfriend thought she was a man!
Noob 2:stfu noob!
door Middi88 1 februari 2010

Dagelijkse gratis email

Vul hier je e-mailadres in en ontvang elke ochtend gratis het Urban Woord van de Dag!

De e-mails zijn afkomstig van daily@urbandictionary.com. We sturen nooit spam.

×