An Abbey is a special girl. She's As gorgeous on the inside as is on the outside and is so kind and loving towards others. Great body, Perfect hair, and She's the queen bee that everyone loves and thinks highly of, no matter what the haters say. She is loyal to her many friends and would kick anyone's ass for them! This badass is the life of the party. She's quite romantic and a GREAT kisser! She's a real catch. So if you ever catch an Abbey, don't let her go.
Boy- Damn, I gotta take Abbey out sometime!! She be lookin FINEEEE!!

Girl- Abbey is at the top of the invite list for my party!! If she comes, I bet more people will want to come too!!
door Powerpuff101 5 juli 2013
An absolutly amazing beautiful girl. She used to mean everything to me and she's still my number 1 choice. But she likes different guys so I just act as a friend. But Abbey you're perfff.
Girl 1: Have you seen Abbey like omg.
Girl 2: tmg!
door Hotboi123 20 november 2013
Abbey's are short girls with brown hair and eyes. They are always the prettiest in the room but they can never admit it. They are extremely intelligent and witty. Abbey's are hilarious. They are always making sexual jokes that only the dirtiest of people can understand.they have great comebacks and will always win the fight. they always stand up for themselves and the people they love. If an Abbey lets you into her heart, consider yourself very lucky, they don't let people in very easily. They have great taste in music and will watch any movie you play for them. She is obsessed with horror movies and all things scary! Abbey's are the best in bed. Some might say she is a sex bomb. They are bitchy to those who she hates but if she actually likes you, she is the best friend you could ever ask for.
girl 1: OMG i hate you Abbey!!
Abbey: And i give a shit about you?

Boy 1: OMG Abbey is sooo hot!! Shes a sex bomb
boy 2: yeah I wish I could date her!!She would be the best in bed!
door bunnylover123 2 oktober 2014
A very pretty girl who likes only 1 boy at a time. Usually Pretty Sporty and likes Basketball. Abbeys are very nice and sweet has a lot of friends too. If you meet an abbey you are lucky never leave a Abbey and she won't leave. She will Be by you side a lot. But if she's not Abbey is probably kicking it with her Boyfriend. So if you meet an Abbey NEVER let Her go!!!
Abbey is my BFF Break her Heart I'll Break Your Face!!
door ASHTIN 9 maart 2015
a blonde slut who will date anyone and everyone, will jump into anyones pants at any time and is an attention seeker
abbey eww omg go away
door TheREALIST 4 maart 2015
A concided, stuck-up pretty girl, Abbeys are usually blonde with brown eyes. Proud-hearted, they're hard to reach. Rarely give their heart away, they're even harder to seduce. If you manage to catch an Abbey- Good luck!!!
Guy 1: Abbey is so hot and so cool
Guy 2: are you serious? She's a brat!
Abbey: Shut up losers!

Guy 2: See?
Guy 1: *drools*
door CocoaSugar 11 februari 2014
the term "ab" meaning abdominal muscles "abs" and the term "bey" derives from the Greek mythology word "8"

"ab-bey" - "abs-8" or "8 abs"
hey do you have an abbey?
door didn't you notice? 21 mei 2013

Dagelijkse gratis email

Vul hier je e-mailadres in en ontvang elke ochtend gratis het Urban Woord van de Dag!

De e-mails zijn afkomstig van daily@urbandictionary.com. We sturen nooit spam.

×