shake, wobble, and jiggle.
Dude #!: My girl is gonna twerk for me tonight.

Dude #2: jajajajajaja
door cocotwerk 19 augustus 2013
1. To dance using predominantly your bum, usually sexually.

2. Where people in Yorkshire go Monday to Friday, 9-5pm.
Guy: "That girl was twerking so hard last night her ass looked like a bowl of Jell-O"

Person 1: "You coming for a pint?"
Person 2: "Can't mate, I've gotta get t'werk"
door fleurdevin 9 oktober 2013
Trashy Whores Emulating Retarded Koons or Trashy Women Encouraging Racism and Koonery or Trashy Wiggers Entertaining Ratchet Koons
That skank was twerking at church, so everyone could see how much of a low life scumbag she is.
door mushroomcloud 7 oktober 2013
Something Miley Cyrus can't do AT ALL. Also the reason Liam Hemsworth dumped her sorry ass (which is also quite flat and uneven).
Friend 1:Did you see Miley Cyrus at the VMA's last night?

Friend 2: Yeah, but I wish I didn't. She looked horrible!

Friend 1: Yeah, she should never twerk again!
door The Adorkable One 2 oktober 2013
A tweeting jerk. One who must announce to the world that they are a tool in 140-character missives on twitter.
Tom got really trashed and was a total Twerk last night. He tweeted crap all night long.
door Salwanhoward 28 september 2013
Imitation of reverse cowgirl. An indicator that a chick knows what's up.
A gesture often done in night club environments by girls to entice men and to simulate what will ensue in bed if you got with them.
"Check her out, she's twerkin' dat ass at Josh. She knows what's up"
"Oh man, you should have seen how she was grinding against his cock after that"
"We know that he's obviously getting some"
door That Gay Nigger 15 oktober 2013
A Russian soup

I'm Russia a group of elderly men and women sit around a broken refrigerator. They all have a nice cup of warm twerk. The first one to finish gets another cup of twerk and the cycle keeps going on until the pot of twerk is gone. The person who gets the last bowl of twerk gets to use the bathroom first. This ritual is repeated every 2nd Sunday.
Wanna go and get a nice cup of twerk?
Okay do you have the broken refrigerator?
door Nodnarb alyak 29 december 2012

Dagelijkse gratis email

Vul hier je e-mailadres in en ontvang elke ochtend gratis het Urban Woord van de Dag!

De e-mails zijn afkomstig van daily@urbandictionary.com. We sturen nooit spam.

×